23 תשובות
לבייביסיטר?
אנונימית
כן
זה המון מאוד מה את עובדת שככה משלמים לך
זה מלא
D12
כן זה הרבה
שואל השאלה:
זה הקטע שאני לא שכירה אני בעלת עסק, אז אני לא מקבלת את המשכורות העלובות של אנשים רגילים
אנונימית
בעלת עסק לא מקבלת משכורת
יא ךטגםיגםטה
*אנשים רגילים*
*העלובות*
שואל השאלה:
נכון, אני לא מקבלת משכורת
אנונימית
נעלבתי מהגדרה של אנשים רגילים
ולא נראלי שבעלת עסק מקבלת משכורת?
אנונימית
בעלת עסק
איזה באסה שאין אימוג'ים פה
שואל השאלה:
לא הבנתם שזה לקוחות משלמים לי ולא בצורה של משכורת
אנונימית
כן זה מלא
רק 67 לשעה? אני עושה 120-135
אנונימית
שואל השאלה:
מגניב איך את עושה?
אנונימית
טוב חיימ
הבנו שאת "בעלת עסק"
מגלגלת מיליונים כל יום
שואל השאלה:
זה עדיף מלגלגל בדיחות גרועות כמו שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אחלה מיליונים
אנונימית