23 תשובות
לבייביסיטר?
אנונימית
כן
זה המון מאוד מה את עובדת שככה משלמים לך
זה מלא
כן זה הרבה
שואל השאלה:
זה הקטע שאני לא שכירה אני בעלת עסק, אז אני לא מקבלת את המשכורות העלובות של אנשים רגילים
זה הקטע שאני לא שכירה אני בעלת עסק, אז אני לא מקבלת את המשכורות העלובות של אנשים רגילים
אנונימית
כן
בעלת עסק לא מקבלת משכורת
יא ךטגםיגםטה
יא ךטגםיגםטה
*אנשים רגילים*
*העלובות*
שואל השאלה:
נכון, אני לא מקבלת משכורת
נכון, אני לא מקבלת משכורת
אנונימית
נעלבתי מהגדרה של אנשים רגילים
ולא נראלי שבעלת עסק מקבלת משכורת?
ולא נראלי שבעלת עסק מקבלת משכורת?
אנונימית
בעלת עסק
איזה באסה שאין אימוג'ים פה
איזה באסה שאין אימוג'ים פה
שואל השאלה:
לא הבנתם שזה לקוחות משלמים לי ולא בצורה של משכורת
לא הבנתם שזה לקוחות משלמים לי ולא בצורה של משכורת
אנונימית
יחסית
כן זה מלא
רק 67 לשעה? אני עושה 120-135
אנונימית
שואל השאלה:
מגניב איך את עושה?
מגניב איך את עושה?
אנונימית
טוב חיימ
הבנו שאת "בעלת עסק"
מגלגלת מיליונים כל יום
הבנו שאת "בעלת עסק"
מגלגלת מיליונים כל יום
שואל השאלה:
זה עדיף מלגלגל בדיחות גרועות כמו שלך
זה עדיף מלגלגל בדיחות גרועות כמו שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אחלה מיליונים
אחלה מיליונים
אנונימית
באותו הנושא: