4 תשובות
שואל השאלה:
כן תודה אני יודעת יש לי 16 עוד חודש אז זה סבבה אבל צריך הורה מלווה אומשהו? או שאני יכולה לעשות לבד?
אנונימית
בדרך כלל כן יקבלו אותך לבד עם תעודת זהות
כן. אני מסירה, הייתי צריכה לחכות ליומולדת 16 כדי שאמצא מישהו שיהיה מוכן להסיר לי... לא חושבת שיש מישהו שמקבל בגיל צעיר יותר, ועם כבר זה יהיה באישור הורים בוודאות.
כן
אנונימית