6 תשובות
זה לא סתם פג תוקף זה פג עודף
כתוב 2021
שואל השאלה:
אפשר להשתמש??
זה רק משחה לעקיצות זה לא איזה משהו..
אני חייב להשתמשש קיבלתי צריבה ממדוזה
אפשר להשתמש??
זה רק משחה לעקיצות זה לא איזה משהו..
אני חייב להשתמשש קיבלתי צריבה ממדוזה
אנונימי
שואל השאלה:
מאוחר מדי..
תודה לכולם על העצות
מאוחר מדי..
תודה לכולם על העצות
אנונימי
נראה לי שזה התאריך יצור
לא נראה לי שלמשחה כזאת יש תאריך תפוגה
לא נראה לי שלמשחה כזאת יש תאריך תפוגה
אנונימי
כפרה עלייך זה פג מלפני שנתיים
באותו הנושא: