11 תשובות
כן
שואל השאלה:
^^^^מה די?
^^^^מה די?
אנונימית
אפשר להגיד
כן
אני לא צופה בסדרה אבל אני יודעת שהיא נראת כמו עאמה מהבולה
אני לא צופה בסדרה אבל אני יודעת שהיא נראת כמו עאמה מהבולה
היא חמודה ממש
אבל תמימה, אני ספציפית הייתי מוחמא מזה
אבל תמימה, אני ספציפית הייתי מוחמא מזה
כן זה די מעליב
לא?
לא
היא ממש יפה
היא ממש יפה
כע
היא בן אדם מדהים
יש לה גוף יפה
פנים ככה ככה, אבל לא מכוערות
היא די טיפשה
תלוי לאן את לוקחת את זה, אני מת עליה
יש לה גוף יפה
פנים ככה ככה, אבל לא מכוערות
היא די טיפשה
תלוי לאן את לוקחת את זה, אני מת עליה
אם ביופי של אז קצת מעליב
אבל אם באופי אז מושלם
אבל אם באופי אז מושלם
אנונימית