8 תשובות
לא משנה ממי
אם זה נגיד מישהו שאני אוהבת אז מן הסתם שאני אעריך יותר
אם זה נגיד מישהו שאני אוהבת אז מן הסתם שאני אעריך יותר
מה זה משנה רק שיחמיאו לי וזהו
בת אומייגד איך אני אוהבת בנות שמחמיאות לי הן הכי מתוקות שיש
מבת!!
אני מעדיפה בן כי זה חמוד כזה ובנים בדרך כלל לא מחמיאים סתם (כאילו שכשהם מחמיאים הם מתכוונים לזה)
לא אכפת לי
אנונימית
באותו הנושא: