3 תשובות
בעיקרון אפשר אבל אומרים בקורס להבין מחשב לעשות דרכו
אנונימית
בקורס 60 אמרו להו להביא מחשב נייד ולמי שלא היה היו מביאים לן
נגיד לי היה כמעט כל המבחנים בטלפון אז נראלי שכן
באותו הנושא: