8 תשובות
לא מרגיש שבא לי
זה כמו שמישהו בחו"ל יישאל את אוכלי הבשר בארץ איך הם שורדים בלי לאכול חזיר? התשובה פשוטה
זה כמו שמישהו בחו"ל יישאל את אוכלי הבשר בארץ איך הם שורדים בלי לאכול חזיר? התשובה פשוטה
לא מפריע לי
שואל השאלה:
לא בא לכם איזה המבורגר לפעמים? או איזה שניצל ? או לשון ?
לא בא לכם איזה המבורגר לפעמים? או איזה שניצל ? או לשון ?
בהתחלה זה טיפה קשה אבל מתרגלים
אנונימית
אני כבר רגיל וגם בשר גורם לי להקיא אז לא אכפת לי וגם בחיים שלי אכלתי בשר רר איזה פעמיים שלוש אז לא אכפת לי
לא אוהבת בשר ותנסה לפני כל פעם שאתה רואה בשר לחשוב על החיה שנרצחת
שואל השאלה:
אני לא רואה חיות טורפות שחושבות על החיה שנרצחת , אנחנו גם חיות שאוכלות בשר , לכן אנחנו אוכלים חיות אחרות
אני לא רואה חיות טורפות שחושבות על החיה שנרצחת , אנחנו גם חיות שאוכלות בשר , לכן אנחנו אוכלים חיות אחרות
לא חסר לי בכלל, זה דוחה אף פעם לא אהבתי בשר גם כשכן אכלתי
אנונימית