9 תשובות
באסה לך
כי אנחנו פחדנים
אנונימי
אין לי שמץ אבל את תמיד יכולה להתחיל איתם את
אנונימית
שואל השאלה:
אם בן היה מתחיל איתי פנים מול פנים הייתי מסכימה
אנונימית
שואל השאלה:
מה סתמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש ביישנית אבל אני בעד זה
אנונימית
באמת שכן ^^^^
מפחדים אולי מהתגובה שלך