7 תשובות
עד עונה 4 היה מעולה. עונה 5 הדרדר מאוד בגלל נטפליקס, עונה שש הספקתי לראות רק פרק אחד והוא היה סביר. על האלה שהתעללו באנשים במרתף
זה היה בערך הפרק הכי טוב בעונה. חוץ מהפרק עם ג'סי פינקמן האגדה. כל השאר היו די גרועים
ואי הפרק עם גסי אני מאוהבת
3~3
מסכים חחח עונה 6 הייתה זבל
עונה שש זין רצח
3~3
אתה מדבר על העונה החדשה, או על הסדרה באופן כללי?
ציפיתי לסדרה קטלנית עם מדע בדיוני, ai משתלט עלינו, משהו פסיכי. אבל לא, זו סדרה עם עלילה נפדרת כל פרק שמנסה להביא את אפקט האימה... סתם מעפן