12 תשובות
אני שונאת ערסים הם פשוט צורחים בלי הפסקה
הסדרנים לא עושים הרבה איתם אין ממש מה לעשות
הפתרון הוא לא ללכת לסרטים
הפתרון הוא לא ללכת לסרטים
כן
הם כל הסרט צחקו הבהמות
הם כל הסרט צחקו הבהמות
שואל השאלה:
חבל שאין איזה פיתרון לכל זה
חבל שאין איזה פיתרון לכל זה
אני הרבה ליד ערסים אבל לא נראה לימשיש לי בעיה איתם, אני מסתדר עם כולם לא משנה מי
כן והם פשוט מציקים כזה
אנונימית
צאחלות ליתר דיוק, הן צרחו והפריעו לכולם והוציאו אותן רק אחרי כמה פעמים שהן קיבלו אזהרה
איכס כן, מזעזע
ערסים לא הולכים לקולנוע אלא אם זה למהיר ועצבני או משהו. צאחלות הולכות לסרטי אימה. אני לא הולך לשניהם
כן זרקו עליי פופקורן
פעם הייתי בסרט אבל מהצד של הערסים וכזה עלינו לבמה והעפנו פופקורן אבל תכלס כולם צחקו אז לא היה סיפור