18 תשובות
לי זה לא מרגיש ככה אבל אני מבינה למה לך זה מרגיש ככה
בוי הל נאא
היא אווטאר מעולה
רוקו הכי גרוע. ואחריו קורוק
ויש לי פירוטים
היא אווטאר מעולה
רוקו הכי גרוע. ואחריו קורוק
ויש לי פירוטים
שואל השאלה:
אני אסביר, קודם כל חסכו מאיתנו את כל העניין של להראות איך היא השיגה את הכשפויות ופשוט עשו שהיא נולדה עם 3 מתוך 4 אז אתה לא עובר איתה מסע כמו אנג. דבר שני, אני לא אהבתי את העניין שלמרות שהיא אווטאר היא לא מקבלת את ההערכה ואת ההערצה כמו אנג, (למרות שאיך שהיא התנהגה בתחילת עונה אחד לא מגיע לה בכלל). וזה חלק ממה שיש לי להגיד עליה
סורי עם מישהו לא מסכים איתי זו דעתי
אני אסביר, קודם כל חסכו מאיתנו את כל העניין של להראות איך היא השיגה את הכשפויות ופשוט עשו שהיא נולדה עם 3 מתוך 4 אז אתה לא עובר איתה מסע כמו אנג. דבר שני, אני לא אהבתי את העניין שלמרות שהיא אווטאר היא לא מקבלת את ההערכה ואת ההערצה כמו אנג, (למרות שאיך שהיא התנהגה בתחילת עונה אחד לא מגיע לה בכלל). וזה חלק ממה שיש לי להגיד עליה
סורי עם מישהו לא מסכים איתי זו דעתי
שואל השאלה:
קורוק אני יכול להסכים איתך מר ג'קסון כי לא באמת הרחיבו על הסיפור עליו אבל רוקו לא הכי גרוע לדעתי
קורוק אני יכול להסכים איתך מר ג'קסון כי לא באמת הרחיבו על הסיפור עליו אבל רוקו לא הכי גרוע לדעתי
בתכלס אי אפשר לשפוט כי לא באמת הכרת מישהו חוץ מקורה ואנג
שואל השאלה:
לא אחי אני גם קראתי על עוד אווטארים שהראו בקטנה באנג. כמו רוקו, קיושי, קורוק
לא אחי אני גם קראתי על עוד אווטארים שהראו בקטנה באנג. כמו רוקו, קיושי, קורוק
בוי זה העולם שהיא חיה בו, ולפי דעתי זה מדהים וגאוני מצד יוצרי הסדרה שהם דימו את העולם של קורה לעולם יותר דומה וראליסטי לעולם שאנחנו חיים בו היום, ואם היום היה אווטאר זה היה יותר דומה לזה.
לגבי הטיעום השני, כל אווטאר חווה את התהליך שלו בצורה שונה, קח לדוגמא את אווטאר קיושי לדוגמא, שלפי דעתי היא האווטאר הכי טובה, הסאגה של למידת הכשפויות היה חלק מינורי מאוד בתהליך שלה
נראה לי אתה פשוט כמו כל מי שלא אוהב את קורה רק בגלל שכולם ככ אוהבים לא לאהוב אותה
לגבי הטיעום השני, כל אווטאר חווה את התהליך שלו בצורה שונה, קח לדוגמא את אווטאר קיושי לדוגמא, שלפי דעתי היא האווטאר הכי טובה, הסאגה של למידת הכשפויות היה חלק מינורי מאוד בתהליך שלה
נראה לי אתה פשוט כמו כל מי שלא אוהב את קורה רק בגלל שכולם ככ אוהבים לא לאהוב אותה
אבל זה בקטנה זה לא כמו לראות סדרה שלמה
מבין?^^
מבין?^^
שואל השאלה:
אבל כשאתה חוקר לעומק אתה מבין יותר את הסיפורים שלהם
אבל כשאתה חוקר לעומק אתה מבין יותר את הסיפורים שלהם
הרחיבו על הסיפור של קורוק וקיושי ווואן פשוט לא בכשף האוויר.
רוקו הוא לפי דעתי האווטאר הכי גרוע כי הוא יכל בקלות למנוע את מלחמת מאה השנים, הריי הוא היה בקשר עם סוזין עוד שהוא רק התחיל את הכיבוש על ממלכת האדמה, כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לשבת ולדבר איתו, ואם זה לא היה עובד אז לעצור אותו. אבל רוקו פשוט אמר משהו כמו "אני לא רוצה לשמוע על זה יותר" ועזב את הנושא.
רוקו הוא לפי דעתי האווטאר הכי גרוע כי הוא יכל בקלות למנוע את מלחמת מאה השנים, הריי הוא היה בקשר עם סוזין עוד שהוא רק התחיל את הכיבוש על ממלכת האדמה, כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לשבת ולדבר איתו, ואם זה לא היה עובד אז לעצור אותו. אבל רוקו פשוט אמר משהו כמו "אני לא רוצה לשמוע על זה יותר" ועזב את הנושא.
שואל השאלה:
אני אגיד ככה אני חושב כמוך שקורוק אחד מהכי פחות טובים, בזה אני מסכים איתך
אני אגיד ככה אני חושב כמוך שקורוק אחד מהכי פחות טובים, בזה אני מסכים איתך
למה אתה חושב שקורה הכי פחות טובה? ו"היא ניתקה את השרשרת" זה לא טיעון טוב כי תקפו אותה שהיא הייתה במצב אווטאר היא פיזית הצילה את העולם זה לא אשמתה
היו אווטארים שכל מה שהם עשו היה לעשות בטן גב וזאת הבעיה?
היו אווטארים שכל מה שהם עשו היה לעשות בטן גב וזאת הבעיה?
שואל השאלה:
לא דיברתי על ניתוק השרשרת מאיפה שלפת את זה
לא דיברתי על ניתוק השרשרת מאיפה שלפת את זה
זאת הטענה המרכזית של כל מי ששונא אותה
אם לא זה אז למה?
אם לא זה אז למה?
אני גם חשבתי ככה
אבל אז ראיתי את הסדרה בפעם השניה וזה דווקא היה נחמד מאוד
אבל אז ראיתי את הסדרה בפעם השניה וזה דווקא היה נחמד מאוד
אין לי שמץ למה אתה מרגיש ככה כי לדעתי זה ההפך היא ממש חזקה
מסכימה
אהבתי יותר את האחרים פי אלף
חבל שלא עשו סדרה על רוקו או על אווטאר ישן אחר כלשהו זה היה יוצא יותר טוב פי כמה
אהבתי יותר את האחרים פי אלף
חבל שלא עשו סדרה על רוקו או על אווטאר ישן אחר כלשהו זה היה יוצא יותר טוב פי כמה
רוקו יותר גרוע כי הוא הביא את העולם מהמצב הכי טוב למצב הכי גרוע
והאויבים של קורה שבכל עונה זה מישהו אחר להבדיל מאנג שהאוייב היחיד שלו הוא שליט האש ויותר חלש מהאוייבים של קורה
והאויבים של קורה שבכל עונה זה מישהו אחר להבדיל מאנג שהאוייב היחיד שלו הוא שליט האש ויותר חלש מהאוייבים של קורה
אנונימי