5 תשובות
ממש טוב יחסית למישהו שלא למד בכלל
חרא, היית צריך ללמוד. תיאוריה זה קל אין שום סיבה שתוותר לעצמך ותתנחם בזה שלא למדת
אנונימי
שואל השאלה:
חחח היום רק אמרתי נתחיל ללמוד חבוב אז כשהורדתי את האפליקציה אמרתי בוא אני אבחן את עצמי בשביל הקטע.
תודה בכל אופן על חוות הדעת!
חחח היום רק אמרתי נתחיל ללמוד חבוב אז כשהורדתי את האפליקציה אמרתי בוא אני אבחן את עצמי בשביל הקטע.
תודה בכל אופן על חוות הדעת!
אנונימי
שואל השאלה:
חחח תודה ניחמתם אותי הרגשתי דבע לכמה רגעים
חחח תודה ניחמתם אותי הרגשתי דבע לכמה רגעים
אנונימי
נקודת פתיחה טובה , מפה רק להשתפר
באותו הנושא: