5 תשובות
ממש טוב יחסית למישהו שלא למד בכלל
חרא, היית צריך ללמוד. תיאוריה זה קל אין שום סיבה שתוותר לעצמך ותתנחם בזה שלא למדת
אנונימי
שואל השאלה:
חחח היום רק אמרתי נתחיל ללמוד חבוב אז כשהורדתי את האפליקציה אמרתי בוא אני אבחן את עצמי בשביל הקטע.
תודה בכל אופן על חוות הדעת!
אנונימי
שואל השאלה:
חחח תודה ניחמתם אותי הרגשתי דבע לכמה רגעים
אנונימי
נקודת פתיחה טובה , מפה רק להשתפר