2 תשובות
אמורים לעצור ולחייב אותך במע"מ שזה 17% מסך ההזמנה שזה יוצא כ85 שקלים

ממליצה לך לחלק את ההזמנה ככה שלא יעברו את ה75 דולר (ולהזמין בהפרש של מספר ימים)
תפצלי את ההזמנה גם אני פיצלתי אצלם