6 תשובות
כן
והשיער שלך ממש יפה
תעשי חיתוך זאב שזה כזה שכבות ושזה עושה ווליום מהמם
שואל השאלה:
לא אוהבת
תגזרי קצת, השיער שלך נראה טוב
כן
את יכולה,אבל ממש בקטנה
y_