14 תשובות
הוא אייקון
הוא בעצם אני
שואל השאלה:
וואט דה פאק וורנג עם הדור שלנו ?
אנונימית
בר הפדוטע זה מישהו בן 24 נראה לי או יותר כזה
הוא מנהל עמוד שנקרא "הפשוטע"
זה מין עמוד כזה של כביכול צעירה בת 22 שכזה מביעה את דעותיה והיא מאוד צעירה ילדת דור ה y z והיא כזה אוהבת מאוד את תקופת שנות ה2000 בהן היו סדרות כמו השמיניה האי ודברים כאלה
הוא כותב בלשון הקבה כי ככה העמוד מנוהל מעיניים של מישהי בת 22
הוא גאון... הפשוטע זו דמות שכותבת פוסטים קוראים מצחוק שכולם נהנים מהם... ובעצם עומד מאחוריהם בחור גיי בשם בר אלמליח.
אנונימי
^^לאדע מה הבעיה זה עמוד מאוד מצליח ומצחיק כל פעם מחדש
בר הוא גאון אייקוני
מה הבעיה בזה..? הפשוטע זאת דמות שהוא יצר והדמות בעצם דמות מצחיקה כזאת שכותבת פוסטים
אני דווקא אהבתי
לא מבינה מה מוזר בזה

נ.ב בעולם שלנו יש כל כך הרבה דברים מוזרים, נוראיים, מזעזעים, מגעילים, טיפשיים, מטומטמים, ואתה בוחר דווקא בזה? קיייייי
לא הבנתי מה הבעיה שלכם
יש לו תוכן מעולה הוא מצחיק מלא אנשים מה זה משנה שהוא כותב בלשון נקבה זה חלק מהגימיק שלו
what the fuck is wrong.
אם כותבים כמו באנגלית ובצורה מתנשא אז לפחות לכתוב נכון
מסכים איתך לגמרי. הוא עוד סימן מובהק לנורמליזציה המטורפת שהולכת בעולם ובישראל בפרט, הנורמליזציה של לקבל כל אחד גם אם הוא צריך טיפול.
לא ניתן לומר שאדם זכר אשר מדבר בלשון נקבה הכי בריא בנפשו אבל לצערי זה המצב כיום.
אתם הורגים אותי
הפשוטע זו ליטרלי "דמות" פאקינג דמות
הבן אדם מדבר בלשון זכר ביומיום חוץ מסלנג להטבי הוא לא טרנס או משהו שקשור להזדהות מגדרית
הגעתם לרמת שיא חדשה
הוא כותב את זה מנקודת מבט של אישה, כמו שיש סופרים גברים שרושמים מנקודת מבט נשית וסופרות נשים שרושמות מנקודת מבט גברית
אנונימית
הוא דפוק לגמרי אני שונאת את העמוד הזה
שואל השאלה:
wtf מה זה הטראנס הזה החדש באח הגדול
מה קורהה לדור הזה
אנונימית