10 תשובות
בנייה ולק
כן את יכולה לבקש
אבל אני אישית נגד בנייה חחח כאילו אני בעד לגדל בדרך טבעית
אבל אם את ממש רוצה את פשוט מבקשת
שואל השאלה:
^ וכמה זה עולה בערך? כדאי לי אם אני בת 14?
אנונימית
תלוי המניקוריסטית וכמה היא לוקחת
במיוחד אם את בת 14 חיזקת את דעתי אחות לא חושבת שאת צריכה לעשות בנייה אני במקומך הייתי עושה לק על הציפורניים שלי מחכה שיארך ופשוט לא מקצרת בתור הבא
שואל השאלה:
^ אבל מה המחיר הכי נפוץ כזה?
אנונימית
וזה בדיוק גם מה שאני עשיתי
שואל השאלה:
^ אבל הציפורניים שלי נשברות ממש מהר, אני מגדלת מלאא זמן ועדיין זה נשבר אז אין לי סיכוי לגדל ארוכות כמו שאני רוצה
אנונימית
בנייה בפעם הראשונה אז זה עד 270 הכי גבוה שראיתי
בפעמים אחרי זה פשןט עד 150 אצלי
זה סימן לתזונה לקויה^^
תתחילי לשים לק מחזק על הציפורן ושמן רוזמרין סביב הציפורן.
בלי קשר אולי כדאי שתבדקי אם חסר לך ויטמינים, ברזל הרבה פעמים קשור.