11 תשובות
אולי יש לך שעורה, תכיני תה חם עם תיון ותשימי את התיון על העין בעדינות לכמה דקות, אם זה לא יעזור עד מחר, אז תקני משחה שמיועדת לזה.
שואל השאלה:
הייתה לי פעם שיעורה בעין בלי נפיחות יכול להיות שהיא חזרה וזה ככה?
הייתה לי פעם שיעורה בעין בלי נפיחות יכול להיות שהיא חזרה וזה ככה?
אנונימית
אולי לא ניקית מסקרה טוב או משהו כזה תנסי לנקות עם סבונים או מסיר איפור בעדינות ותקני משחה או תלכי לרופא
לפעמים שיש שעורה העין נפוחה מאוד ולפעמים היא בכלל לא נפוחה, יכול להיות שהיא באמת חזרה.
שואל השאלה:
לא שמתי מסקרה בזמן האחרון
לא שמתי מסקרה בזמן האחרון
אנונימית
זה גם יכול להיות סתם לכלוך או משהו תמיד טוב לנקות עם סבון פנים
נפיחות וכאב מעל הריסים הם אחד מששת התסמינים העיקריים לסרטן מוחי ולדום לב.
אין לך עוד הרבה זמן, אני ממליץ ללכת להיפרד מהקרובים.
אין לך עוד הרבה זמן, אני ממליץ ללכת להיפרד מהקרובים.
אנונימי
זה יכול להיות הריס ההולנדי השקוף המצוי, תטפלי בכך שתלכי ליערות האמזונס ותקחי משם קוקוס מצרי, תערבבי אותו עם רסק בננות פולניות (חשוב הפולניות) ושימי קמח מצה עד שזה ניהיה מוצק ותמרחי את זה מעל העין, זה מביא לך גם חיסון אוטומטי נגד פפילומה ומחלת הפארקינגסון. תודה. לילה טוב❤
^^אני מתה עליך❤❤
אנונימית
כנראה שזה שעורה תשימי תיון של תה
שעורה. שטפי כת המסקרה מהפנים טוב טוב
באותו הנושא: