8 תשובות
כאילו היא לא רצתה שידעו שהיא יצאה עם אישה?
שואל השאלה:
^^בידיוק
^^בידיוק
אנונימית
מזעזע או שהיא בארון
כנראה היא פשוט מתביישת להודות שהיא נמשכת לבנות אז היא תיארה את זה כבן...בכל אופן זה מחמיא אם זה דברים טובים
לא מחמיא
שואל השאלה:
^^היא בארון אבל בעיניי עדיף שהיא כבר לא תדבר אם היא מתכוונת לדבר עליי כאילו אני גבר.
^^היא בארון אבל בעיניי עדיף שהיא כבר לא תדבר אם היא מתכוונת לדבר עליי כאילו אני גבר.
אנונימית
היא מתביישת בך ובזה שהיא לסבית
אנונימית
היא בארון?
באותו הנושא: