8 תשובות
כן אני
כן אבל אני חופפת אח''כ ועושה פן
שואל השאלה:
ואת לא מרגישה שוני בשיער?
ואת לא מרגישה שוני בשיער?
אנונימית
לא כזה
שואל השאלה:
בייתי בים ובדרך כלל לא קורה לי התרטב לי השיער חפפתי וייבשתי עם פן ומרגיש לי מוזר לא יודעת אם אני הוזה או שבאמת ככה
בייתי בים ובדרך כלל לא קורה לי התרטב לי השיער חפפתי וייבשתי עם פן ומרגיש לי מוזר לא יודעת אם אני הוזה או שבאמת ככה
אנונימית
אולי יש לך עוד קצת מלח בשיער
שואל השאלה:
אז מה לעשות זה יכול לפגוע לי בהחלקה?ופתאום להיות גלי וכאלה?
אז מה לעשות זה יכול לפגוע לי בהחלקה?ופתאום להיות גלי וכאלה?
אנונימית
באותו הנושא: