11 תשובות
אני הולכת לכימיה
פיזיקה
פיזיקה
לי היה מאתגר כי אני בקבוצה הכי קשה של פיזיקה אבל פיזיקה זה הכי כיף זה שווה את זה
שואל השאלה:
פיזיקה קשה?
פיזיקה קשה?
פיזיקה קשה מנסיון, כימיה נשמע מאוד תיאורטי אז זה יהיה קשור בצורת חשיבה..
אישית אוהבת יותר פיזיקה, דינמיקה אם להיות ספציפית. קח בחשבון שיש גם אופטיקה וחשמל וזה.. פחות מעניין עבורי.
כימיה נשמע כיף, הייתי מנסה
אישית אוהבת יותר פיזיקה, דינמיקה אם להיות ספציפית. קח בחשבון שיש גם אופטיקה וחשמל וזה.. פחות מעניין עבורי.
כימיה נשמע כיף, הייתי מנסה
אפשר את שניהם, לרוב עושים גם כימיה וגם פיזיקה
פיזיקה
פיזיקה
פיזיקה חדמש
מה שיותר מעניין אותך, אני אישית אבחר כימיה כי זה יותר מעניין בעיני וחומר יותר קל.
באותו הנושא: