4 תשובות
הכי עצוב שאני מכירה הוא mr lonely של בובי וינטון, נראה לי
אם כי קשה לי להאמין שתבכה ממנו
אם כי קשה לי להאמין שתבכה ממנו
daddy issues
אנונימי
https://youtu.be/wbc3tl0dg4m
אחד השירים הכי יפים של nothing more
גרם לי למרר בבכי כמו תינוקת
אחד השירים הכי יפים של nothing more
גרם לי למרר בבכי כמו תינוקת
וכמובן happier איך אפשר שלא
https://youtu.be/m7bc3plyij0
https://youtu.be/m7bc3plyij0