4 תשובות
הכי עצוב שאני מכירה הוא mr lonely של בובי וינטון, נראה לי
אם כי קשה לי להאמין שתבכה ממנו
daddy issues
אנונימי
https://youtu.be/wbc3tl0dg4m
אחד השירים הכי יפים של nothing more
גרם לי למרר בבכי כמו תינוקת
וכמובן happier איך אפשר שלא
https://youtu.be/m7bc3plyij0