6 תשובות
לא לכתוב
תנסי להתאקלם לזה הרי יש סיבה שאתם לא ביחד יותר
תנסי להתאקלם לזה הרי יש סיבה שאתם לא ביחד יותר
אם יש ניתוק קשר תזכרי שיש סיבה ושהוא לא שווה אותך.
^^מסכימה ומחזקת.
זה עוד טרי והגיוני שתרגישי כך, תנסי להתעסק בדברים אחרים ולהסיח את דעתך. תתני לזמן רגע לעשות את שלו.
זה עוד טרי והגיוני שתרגישי כך, תנסי להתעסק בדברים אחרים ולהסיח את דעתך. תתני לזמן רגע לעשות את שלו.
שואל השאלה:
זה קשה לי ממש
זה קשה לי ממש
אנונימית
תאמיני לי הייתי במקום שלך ואני כן כתבתי לו ויצאתי פתאטית, אל תכתבי לו תני לזה זמן בסופו של דבר תביני שאת יכולה לחיות גם בלעדיו כמו שחיית לפניו
באותו הנושא: