תשובה אחת
חובשים קרביים הם לוחמים שעברו מסלול ואז יוצאים לקורס חובשים קרביים. משמע הם עברו טירונות קרבית 05 / 06 / 07 / 08 וכו' בהתאם למסלול שאליו הם התגייסו.
חובשים כלליים עושים טירונות 02 הם גם לא הולכים לשרת בגדודי לוחמה.
חובשים כלליים עושים טירונות 02 הם גם לא הולכים לשרת בגדודי לוחמה.
באותו הנושא: