תשובה אחת
חובשים קרביים הם לוחמים שעברו מסלול ואז יוצאים לקורס חובשים קרביים. משמע הם עברו טירונות קרבית 05 / 06 / 07 / 08 וכו' בהתאם למסלול שאליו הם התגייסו.
חובשים כלליים עושים טירונות 02 הם גם לא הולכים לשרת בגדודי לוחמה.