6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי חחח אמאלה ששש
אנונימית
וואי וואי חכי עומד להיות קטע עם כל המשפחה אם אני זוכר נכון סוף ספר שלישי שאת מרגישה רע בשבילה וג'ואי(בדיוק קניתי את ארבעת הספרים של 6)
שואל השאלה:
שקטט חחח בלי ספוילרים
אנונימית
סבבה חחח כשתקראי תגידי לי מה את חושבת על זה
שואל השאלה:
על כולם כואב לי.. אני לא יכולה לשפוט את דארן. הוא עבר כל כך הרבה, כולם עברו כל כך הרבה. אבל את יודעת.. הוא עבר גהנום במשך חצי שנה אצל משפחה זרה.. חד משמעית אני לא מצליחה להבין למה הוא נזכר בהם עכשיו, למה לקח לו 5 וחצי שנים ואישפוז של שאנון על מנת שיהיה אכפת לו מספיק כדי לבוא אליהם. ואני מבינה את גואי לגמרי, מבינה את הכעס שלו. אבל קשה לי לשפוט את דארן.. ברור שזה לא בסדר שהוא נטש אותם, ובמיוחד כשהוא נשאר עם אמא שלהם בקשר ואיתם לא.. אבל לא יודעת..אני חושבת שאולי הוא הרגיש אשם בהתנהגות של אבא שלהם
אנונימית
לא בכיתי בשום ספר בסדרה הזאת