5 תשובות
שואל השאלה:
זה קשה? מסובך?
אנונימית
לא,

זה משהו שלומדים אותו
ברגע שאת מתעסקת עם טופס מסוים כמה פעמים את כבר 'שוחה בחומר'
כמו כל דבר בחיים התירגול מקבע/מחזק
המפקד שלך שמעלייך בדרגה הוא קצין/ה שמוודאים שביצעת הכל כהלכה
^

מה שבטוח זה הרבה הרבה יותר מעניין (לעומת להיות עוד פקידה ולהכין קפה למפקד בין היתר בהיותך בתפקיד של פקידה)
משקית שלישות אחראית על כוח אדם ביחידה
אם זה 55 , טפסי חול ועוד
רישום החיילים כל 1 בתפקידו ,

כל חייל חדש שמגיע לבסיס חייב לעבור קודם כל דרך השלישות
המון עם טפסים שקשורים לבקשות חיילים שונות
כאשר כל טופס יש מספר אחר
גם בדרגות לחיילים מתעסקת
ותפקידים נוספים