5 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנת לא התכוונתי שהצטערו במקומי אבל לפחות שיאלו מה שלומי
אנונימית
זה מה שנהוג לומר
בתכלס? לאף אחד לא באמת אכפת
בגלל זה אני לא אוהבת כשאומרים משתתפת בצערך, מעדיפה שיגידו "מצטערת לשמוע" או משהו בסגנון
שואל השאלה:
או שאחרי 5 דקות ימשיכו לצחוק לא ישר זה חברות שקרובות אלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה נשמע לפחות הגיוני שיגידו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
גם רשמתי להם בקבוצה של הכיתה קטע של קראית פרק תהילים לעילוי נשמתה והם לא התייחסו והמשיכו לצחוק
אנונימית