17 תשובות
קודם כל תרשמי את המילה משהו נכון ואז תקבלי תשובה
אנונימית
*משהו
רק אם זה נובי גוד. אם לא אז אמא שלי מכינה הכל לבד.
אצלי בדרך כלל מציעים
זה קצת מוזר לבקש אני מסכימה, אבל אני חושבת שאולי בגלל שזה הרבה אנשים אז היא צריכה קצת עזרה ומבקשת מאחרים להביא עוד דברים שיהיה יותר אוכל ולא 100 דברים רק היא צריכה להכין
: :
שואל השאלה:
איזו מצחיקה את, את לא מבינה אני מתגלגלת פה מצחוק
אנונימית
לא, אבל בעיניי זה בסדר גמור לבקש מכולם להביא, למה לקרוע את עצמך? בסופו של דבר גם אם זאת יוזמה שלה כולם יהנו.
לרוב אם מישהו שואל, אומרים לו להביא ככה וככה.
בת דודה שלך כנראה רוצה לארח ושיהיו בבית שלה אבל לא שהיא תעבוד על הארוחה 24 שעות. זה הגיוני
שואל השאלה:
זה ממש הזוי לי! שהיא מציעה מעצמה לארח ואז מבקשת מכל אחד שיכין משו ויביא. אם את לא יכולה לארח כמות כזו למה מלכחתחילה את מציעה? זה מביך. אני חושבת שאם מחליטים לאחר אז מאחרים עד הסוף ולא מבקשים שכל אחד יביא משו
אנונימית
שואל השאלה:
בעיני זה לא הגיוני לבקש ולצפות שיביאו.
למה לעשות חצי עבודה? את לא מסוגלת להכין כמות אוכל לכמות אנשים כזו? אל תציעי לארח זה פשוט מאד.
אנונימית
זה מאוד הגיוני כי זה עומס מטורף על המארח.ת ומה זה משנה אם כל אחד יכין משהו קטן ככה האוכל יהיה יותר מגוון
שואל השאלה:
מישהי יכולה לדבר בפרטי? על הסיטואציה ותגיד לי אם זה תקין, הבקשה שלה
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שזה עומס מטורף אני אף פעם לא מציעה לארח אצלי! אז למה היא כן מציעה? ומבקשת מאנשים להביא..
אנונימית
אם תרצי את מוזמנת לכתוב :)
: :
סבתא שלי כל הזמן מתעקשת שלא נביא דברים כי היא מכינה הכל, זה קטע מרוקאי
אמא שלי , לא מבקשת מהאורחים להביא דברים, אם הם מביאים אז היא מקבלת באהבה
אם מישהו יביא לארוחה אצל סבתא משהו נוסף, הוא מקבל כפכף בראש
שואל השאלה:
^את מבינה? ככה לדעתי זה אמור להיות! לא לבקש מאורחים להביא דברים אם את הצעת לארח. ואם את לא יכןלה לארח כמות כזו אל תציעי את עצמך מראש זה פשוט!!!
אנונימית
אצלי מי שרוצה יכול להביא משהו אבל למשל בפסח אז דודה שלי מבקשת מכל אחד להביא משהו גם
לפעמים
אנחנו נפגשים רק בחגים (וגם זה בהגזמה) ולדוגמא בחנוכה כל אחד מביא משהו, אבל בראש השנה מי שמארגן הוא זה שמכין הכל. אז לפעמים.
אנונימית