7 תשובות
את ממש לא בהמה שימי אין לך מה להתבייש
גם אני ככה באותו מצב
שימי מקסימום יום יומיים יעשו קטע וימשיכו הלאה
שימי
הבנתי למה את מתכוונת אבל אם את רוצה שינוי / שיראו שיש בך גם צד כזה אז תשימי פרינציפ בשבילך כדי שתראי להם עוד כמה צדדים ולא תפחדי להשתנות
בשביל מה יש לך חברות אם הם יצחקו עלייך
למה שהם יצחקו עלייך למי אכפת
למה שהם יצחקו עלייך למי אכפת
אחותי תעשי מה שבא לך! זאת לא סיבה לא לשים תמונה יפה שלך
באותו הנושא: