62 תשובות
כן, קיים
יש מכנה משותף בין כל האנשים בלי קשר לשם
שואל השאלה:
מלבד השם. איזו תכונה כלשהי או משהו..
מלבד השם. איזו תכונה כלשהי או משהו..
שואל השאלה:
כי אני שמה לב שקיים.. זה מוזר שלא הבחנת
כי אני שמה לב שקיים.. זה מוזר שלא הבחנת
לא.
כן כי זה עובדתית נכון שלכל מי שקוראים שמוליק הופך אוטומטית הופך לנהג מונית
שואל השאלה:
אני לא אומרת שכל האופי שלהם אחיד. תכונה מסוימת זה לא אופי.
בנוסף כבר רשמתי שזה לא עובד על כולם, אבל יש איזה משהו שעובר.. לא יודעת אם זה נכון לגמרי אבל שמתי לב הרבה פעמים לזה.
אני לא אומרת שכל האופי שלהם אחיד. תכונה מסוימת זה לא אופי.
בנוסף כבר רשמתי שזה לא עובד על כולם, אבל יש איזה משהו שעובר.. לא יודעת אם זה נכון לגמרי אבל שמתי לב הרבה פעמים לזה.
זה כמו שאנשים אמרו שהם אף פעם לא ראו מישהו לא מצחיק עם השם עידן אמרו לי את זה פעם
שואל השאלה:
כי שמים לב... השם בכללי מגיע אלינו עם משמעות מסוימת.. מכיר את זה שלבחורה נגיד שקוראים לה תמי לדוגמא לא מתאים שיקראו לה לדוגמא נועה?
למה? כי השם הופך להיות מי שאנחנו ויש גם לפעמים איזה משהו שעובר בין כל התמי כמו חייכניות בהגזמה או בין כל הנועות שתכיר שנגיד לכולן אכפת ממש מאסתטיקה.
כי שמים לב... השם בכללי מגיע אלינו עם משמעות מסוימת.. מכיר את זה שלבחורה נגיד שקוראים לה תמי לדוגמא לא מתאים שיקראו לה לדוגמא נועה?
למה? כי השם הופך להיות מי שאנחנו ויש גם לפעמים איזה משהו שעובר בין כל התמי כמו חייכניות בהגזמה או בין כל הנועות שתכיר שנגיד לכולן אכפת ממש מאסתטיקה.
שואל השאלה:
זה שאתה לא מאמין במשמעות לשם זה כבר משהו אחר..
זה שאתה לא מאמין במשמעות לשם זה כבר משהו אחר..
שואל השאלה:
עניתי. אתה בוחר להתעלם. ומה זה למה? כי השם שלנו הוא חלק מאיתנו. ולא לא רק בשביל שיזהו ויבחינו בך.
עניתי. אתה בוחר להתעלם. ומה זה למה? כי השם שלנו הוא חלק מאיתנו. ולא לא רק בשביל שיזהו ויבחינו בך.
שמע פעם ראית מישהי בשם נופר שהיא לא פרחה?
שואל השאלה:
מישהו פה מנסה בכלל לגרום לך להאמין במשהו? לא אני...
זה שנכנסת והתווכחת איתי לא אומר שעכשיו אני עובדת אצלך וגורמת לך להאמין במשהו.
פשוט שאלתי אם נתקלת בזה, לא נתקלת. תגיד לא. זהו, כזה קל!
מישהו פה מנסה בכלל לגרום לך להאמין במשהו? לא אני...
זה שנכנסת והתווכחת איתי לא אומר שעכשיו אני עובדת אצלך וגורמת לך להאמין במשהו.
פשוט שאלתי אם נתקלת בזה, לא נתקלת. תגיד לא. זהו, כזה קל!
למה אתם מתעלמים ממני :(
שואל השאלה:
אז אמרת.. הבנתי שאתה לא. זה לא עושה אותך צודק גם אם תחזור על זה חמש מאות פעם.
אז אמרת.. הבנתי שאתה לא. זה לא עושה אותך צודק גם אם תחזור על זה חמש מאות פעם.
שואל השאלה:
ואוו אתה בחור מתיש. ברור שגם אני לא בהכרח צודקת.
ואוו אתה בחור מתיש. ברור שגם אני לא בהכרח צודקת.
ממש לא.
ברור ששם משפיע על בן אדם
אם יקראו לבן אדם המן זה ישפיע על הפנימיות שלו
לי קראו על שם רבנית והלוואי שאקח מהתכונות שלה קצת
אם יקראו לבן אדם המן זה ישפיע על הפנימיות שלו
לי קראו על שם רבנית והלוואי שאקח מהתכונות שלה קצת
אני לא רואה משמעות בשם חוץ מלייחד אותך וזה אמור להיות התועלת של שם כדי שלא נקרא לאנשים זכר 1 נקבה 2. הוא לא מביא תכונות אופי איתו ובטח שאין קשר בין שמות של אנשים לבין תכונות אופי.
^(14) טוני טוני צ'ופר
שלום
כאן נופר שהיא לא פרחה
שלום
כאן נופר שהיא לא פרחה
אנונימית
^זה מה שפרחה מתחזה הייתה אומרת
אנונימית
^איזו דרך בדיוק יש לי להוכיח שאני לא פרחה?
אנונימית
כן השם שלהם
1yuv7
אז למה לא קוראים לך ישו?
אז למה לא קוראים לך ישו?
אני לא חושב
תאמת שיש בזה משהו
לא יודעת על שום דבר כזה
hanonima
כי למה שההורים שלי יעשו את זה? באותה מידה יכלו לתת לי כל שם שהם רצו והם בחרו בשם שלי הנוכחי ואני גאה בו כשם שהם נתנו לי.
יש עוד מלא אנשים עם השם שלי. זה אומר שכולנו נחלוק את אותם תכונות אופי? מה עם השמות האמצעיים שלי? אני חולק תכונות אופי גם של אנשים עם השמות האלו או רק אנשים שיש להם את השם הפרטי המלא שלי? זה פשוט לא לוגי...
כי למה שההורים שלי יעשו את זה? באותה מידה יכלו לתת לי כל שם שהם רצו והם בחרו בשם שלי הנוכחי ואני גאה בו כשם שהם נתנו לי.
יש עוד מלא אנשים עם השם שלי. זה אומר שכולנו נחלוק את אותם תכונות אופי? מה עם השמות האמצעיים שלי? אני חולק תכונות אופי גם של אנשים עם השמות האלו או רק אנשים שיש להם את השם הפרטי המלא שלי? זה פשוט לא לוגי...
נגיד לכל מי שקוראים קיר'יטו אז הוא מוכרח להיות יפני חתיך... (למי שהבין דיברתי על הדמות של השם הזה ולא על הכינוי שלי)
לא אומר שתהיו זהים בתכונות
אני מתמקדת בקטע ששם משפיע על מהות הבן אדם
אני מתמקדת בקטע ששם משפיע על מהות הבן אדם
אז מה המהות? מה יכל להיות המהות במידה והוא קוראים לי זיו לדוגמא? או עומר? או לירון?
חוץ מהשם שלהם? לא
כן ויש לי עובדה אני מכיר איזה שתיי אנשים שיש לנו את אותו השם ושלושתינו אשכנזים
וזה נשמע שם של אשכנזי וגם אני במחנה וראיתי פה עוד כמה שגם יש להם את השם הזה והם לבנים כמו קיר
וזה נשמע שם של אשכנזי וגם אני במחנה וראיתי פה עוד כמה שגם יש להם את השם הזה והם לבנים כמו קיר
wtf
זה לא אמור להיות קשור אז מה אם יש להם אותו שם
ממש לא. שטויוץ במיץ עגבניות
יש הרבה עם השם שלי שמתנהגים מדברים וחושבים בצורה אחרת ממני ועם דיעות שהם ההפך מהדיעות שלי
יש הרבה עם השם שלי שמתנהגים מדברים וחושבים בצורה אחרת ממני ועם דיעות שהם ההפך מהדיעות שלי
אנונימי
אני אישית פגשתי כאן בעבר מישהו עם אותו השם כמוני ומצאנו כמה דברים משותפים, אמנם יחסית קצת אבל עדיין
יאו. ממש!
^ אז מה
השם לא מעיד על הבן אדם שום דבר
השם לא מעיד על הבן אדם שום דבר
אם זה רק שם פרטי. זה לא ממש משנה. במקרה במקרה יום אחד צלצלו אלי מקופת חולים לגבי בדיקת דם להגיד שהבדיקה לא בסדר ושאני חייבת לקבל איזה חיסון. אמרתי להם שבכלל לא עשיתי בדיקה ושזה לא הרופא שלי בכלל. שאלו לשמי ואז שאלתי מה תעודת הזהות. ורק אז עלו שיש,לי שם זהה לבחורה והתנצלו על הבלבול. קיצר השגתי את הטלפון שלה ודיברנו והיה קליק מיידי ונהיינו חברות ממש טובות. אז בהחלט יש משהו בדבר. לשם יש כוח!
כן.
ברור
אני מאמינה שהורים בוחרים שמות לפי ערכים שיש בבית, לפי ההתחברות האישית שלהם עם השם..
תשימו לב שזה מעיד גם על אופן חינוך דומה, ואותו הלך מחשבה על העתיד של הילד ומה הילד בשבילך
ברור
אני מאמינה שהורים בוחרים שמות לפי ערכים שיש בבית, לפי ההתחברות האישית שלהם עם השם..
תשימו לב שזה מעיד גם על אופן חינוך דומה, ואותו הלך מחשבה על העתיד של הילד ומה הילד בשבילך
אנונימית
לא הכרתי הרבה אנשים עם שם משותף אבל נראה לי שיש בזה משהו
אנונימית
אין
אתם מאמינים שיש אין באמת אבל זה לא מוכח וזאת השערה
זה שיש זה לא אומר שזה נכון זה נקרא צרוף מקרים
אתם מאמינים שיש אין באמת אבל זה לא מוכח וזאת השערה
זה שיש זה לא אומר שזה נכון זה נקרא צרוף מקרים
יכול להיות שיש קשר בן שתי אנשים שקוראים להם באותו של לא בין כל מי שקוראים לו ככה בארץ או בעולם
צודקת מאוד
השם משפיע על האדם, (לכן גם יש שמות שעל פי התורה לא כדי לקרוא לאנשים בהם- אני לא ייתן דוגמא כי ודאי יש פה כאלה עם השם הזה.)
הוא משפיע על הפנימיות שלו, וכן, שמתי לב שמי שקוראים לה בשמי, יש לנו הרבה במשותף, תכונות והתנהגויות.
השם משפיע על האדם, (לכן גם יש שמות שעל פי התורה לא כדי לקרוא לאנשים בהם- אני לא ייתן דוגמא כי ודאי יש פה כאלה עם השם הזה.)
הוא משפיע על הפנימיות שלו, וכן, שמתי לב שמי שקוראים לה בשמי, יש לנו הרבה במשותף, תכונות והתנהגויות.
אומרים ששם מקרין על אישיות..אז כנראה שכן..
זה שטויות
תביאו מחקר
תביאו מחקר
למה שיהיה. זה ככ הזוי שאנשים מאמינים בדברים האלה
^^רוב המחקרים הם שקרים?? על מחקרים מתבסס הפיתוח של כמעט כל התרופות בעולם, של רופאים, מנתחים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים וכו
מנחם צודק
אתם אומרים משהו תביאו הוכחות תביאו מחקרים
ובטח שמחקר אומר כי ליטרלי חקרו את זה אז בבקשה אל תתנו לי לפהק כאן
אתם אומרים משהו תביאו הוכחות תביאו מחקרים
ובטח שמחקר אומר כי ליטרלי חקרו את זה אז בבקשה אל תתנו לי לפהק כאן
יש מחקרים של פרופסורים שנבדקו ונחקרו האם זה נכון והאם זה לא
לפי היהדות השם משפיע על הבנאדם, נותן תכונות אופי לבנאדם מאז שנתנו לו את השם, וכן, אני ראיתי אנשים עם שמות דומים שחולקים תכונות אופי משותפות, תכונה אחת ספציפית שיש לשתיהם. במיוחד באנשים עם שמות מיוחדים שלא קוראים להרבה אנשים, ולשתיהם יש בדיוק את אותה תכונת אופי מיוחדת שאין להרבה אנשים
אנונימית
זה לא משנה מה לפי היהדות ומה לפי הנצרות ובלה בלה בלה
מה שמשנה זה מחקרים
מה שמשנה זה מחקרים
אני חייבת להגיד על ניסיון
לי קוראים אלישבע למשל
וכל בחורה שראיתי שקוראים לה אלישבע היא הייתה מאוד אמיצה או מאוד בוגרת לגילה
לכן אני כן חושבת שיש:)
לי קוראים אלישבע למשל
וכל בחורה שראיתי שקוראים לה אלישבע היא הייתה מאוד אמיצה או מאוד בוגרת לגילה
לכן אני כן חושבת שיש:)
ואני ראיתי מלא נועמים בחיים שלי וכולם בלתי נסבלים זה אומר שזה שם של מעצבנים?
לא זה אומר שהם בעצמם מעצבנים פשוט במקרה עם אותו שם
לא זה אומר שהם בעצמם מעצבנים פשוט במקרה עם אותו שם
יודעים מה אני לא אתווכח אתכם
תגידו לי בבקשה איך השם משפיע על הבן אדם
מה גורם לו להיות ככה
תגידו לי בבקשה איך השם משפיע על הבן אדם
מה גורם לו להיות ככה
קיים מכנה משותף ויש על זה תאוריות שלמות, פשוט תבררי על זה
תאוריות
לא עובדות
לא עובדות
^אנימת
איזה שטויות
קוראים לי בני אז אני ילד רע? איזה שטויות
אני ילד זהב ירושלים
קוראים לי בני אז אני אנס? (בני סלע המפורסם)
איזה שטויותת
קוראים לי בני אז אני ילד רע? איזה שטויות
אני ילד זהב ירושלים
קוראים לי בני אז אני אנס? (בני סלע המפורסם)
איזה שטויותת
אנונימי
לא.
יש מצב בתכלס