9 תשובות
כן ואי חשבתי שזה רק הכלב שלי
יאא גם שלי כל פעם שאני מלטף אותה היא נוחרת ונושפת
כן זה הדבר הכי חמוד שקיים ביקום
שואל השאלה:
בטוחים שזו לא סתם בעיה בנשימה?
איזה כלב יש לכם?
^דוברמן פינצ'ר
רבע רועה גרמני רבע בורדר קולי וחצי רועה אוסטרלי
שואל השאלה:
שלי שיצ'ו
כן
הם לפעמים כמו חתולים,מגרגרים כשנעים להם
כן,

הוא היה כמו 'מסור' /'בית מלאכה' חחח... ,