בנות לדעתכן יש הבדל גדול בין לק ג'ל רגיל לבין לק ג'ל עם מבנה אנטומי?
אתמול עשיתי ציפורניים ושילמתי מחיר של מבנה אנטומי כמו תמיד שהיא עושה לי, אבל שמתי לב שהיא לא הפכה לי את היד ולא ייחסתי לזה חשיבות כל כך ורק היום הבנתי לפי הלק גם שהוא דק ולא כמו הצורה היפה של המבנה אנטומי. ממש ביאס אותי כי עשיתי לק ממש יפה עם ציור... מה לעשות? מה להגיד לה?