4 תשובות
שואל השאלה:
עבדתי מאז שהשתחררתי אבל עברו עלי כמה דברים ואני כמה חודשים בלי עבודה. אז כרגע אני לא בדיוק עושה משהו בחיי אז מה יש להגיד על שאלה כזו
אנונימית
לול אני מבינה אותך ממש
תגידי לו שאת לוקחת זמן לעצמך כי בכל זאת סיימת תקופה 'אינטנסיבית' בצבא ואת צריכה את החופש שלך לפני שאת מחליטה מה את רוצה ללמוד/לעשות.

עריכה: מצוין! (:
נתת לו תשובה מעולה.
שואל השאלה:
אוי תודה ג'ינקס רשמתי לו "כרגע מחפשת כיוון מה לעשות אחרי תקופה אינטנסיבית, מה לגבייך?" בלי יותר מדי הסברים
אנונימית
מה את עושה בחיים?