5 תשובות
לא ממש הגיוני שהיא כועסת, כנראה היא רק רצתה צומי או לחשוב שהיא שולטת בזה
אנונימי
...
כן ואת חברה חרא
מה
זה לא הגיוני שהיא עצובה אם היא זאת שביטלה
בשנייה שחבר שלך קנה את הכרטיסים היא הייתה אמורה לדעת שהעניין סגור כבר
יצאת ממש בסדר אל תרגישי רע עם עצמך היא זאת שביטלה יש לך ולחבר שלך כל זכות לטוס רק אתם למה שתבטלי אם זה ללא החזר
Bbl
אויי לא קראתי הכל
אממ זה די מביך המצב שלכם
לדעתי תדברו בינכן כששתיכן תהיו רגועות
ותעדכני