11 תשובות
לא
אם כבר עדיף רק מרכך
אם כבר עדיף רק מרכך
כן ברור עם מה עוד?
לא חושבת
כן רק תלוי אם את שמה מסיכה פעמיים אי פעם בשבוע
ברור שכן
אז עם מה עוד צריך???
בטח שכן
מה עוד צריך?
מה עוד צריך?
סבבה
עדיף לשים מרכך (רק על הקצוות בשום מצב לא על הקרקפת זה יכול לגרום לנשירה). כשאת חופפת השמפו לא מבדיל איזה שמנים טובים לשיער ואיזה לא וכשאת חופפת הוא עובר גם על הקצוות של השיער מה שגורם להם להתייבש, הקונדישינר מחזיר לשיער את הלחות שהוא צריך + מקל על התרת קשרים בשיער, ברגע שאת שמה רק שמפו השיער יבש ויותר קשה לסרק אותו, זה יכול לגרום לשבירה של השיער
לא כי השיער שלך יהיה יבש .
השמפו לוקח מהשיער לחות אז את צריכה להחזיר את הלחות.
אבל מה שכן עדיף לא להשתמש במרכך רגיל בכלל ובמקומו להשתמש במסיכת שיער אחרי כל חפיפה בשמפו תשאירי לכמה דקות ותשטפי. אחרי זה אם את רוצה עוד יותר לחות תשימי סרום לשיער או מרכך ללא שטיפה
השמפו לוקח מהשיער לחות אז את צריכה להחזיר את הלחות.
אבל מה שכן עדיף לא להשתמש במרכך רגיל בכלל ובמקומו להשתמש במסיכת שיער אחרי כל חפיפה בשמפו תשאירי לכמה דקות ותשטפי. אחרי זה אם את רוצה עוד יותר לחות תשימי סרום לשיער או מרכך ללא שטיפה
באותו הנושא: