14 תשובות
שואל השאלה:
אממ. השיר נשמע מחריד אבל אני ניסיתי. יש בזה יותר מדי פָה. יש רק סי במול. נכון?
שואל השאלה:
אני כבר יודעת לנגן את זה. זה בייסיק (;
שואל השאלה:
יש לך שירים אחרים במקרה ?
שואל השאלה:
גם את זה אני יודעת. לול
שואל השאלה:
גם את זה אני יודעת לנגן. בכמה סולמות.לול
תיתן רשימת שירים
שואל השאלה:
נופ
שואל השאלה:
מייבי. עוד הצעות?
שואל השאלה:
כן. אני אשמח לעוד. אני מכירה את רובם
שואל השאלה:
התייאשת. לול
eleanor rigby הכי טוב שאני יכולה לחשוב עליו
בהצלחה
שואל השאלה:
^^את זה אני מכירה בערך. אני מיואשת
שואל השאלה:
^אני כבר יודעת לנגן את רוב השירים של דיסני (:
שואל השאלה:
אתה לא חייב לשלוח קישור
אממ אם את אוהבת כל שירי דיסני בעולם נשמעים מדהים בכינור מניסיון