14 תשובות
שואל השאלה:
אממ. השיר נשמע מחריד אבל אני ניסיתי. יש בזה יותר מדי פָה. יש רק סי במול. נכון?
אממ. השיר נשמע מחריד אבל אני ניסיתי. יש בזה יותר מדי פָה. יש רק סי במול. נכון?
שואל השאלה:
אני כבר יודעת לנגן את זה. זה בייסיק (;
אני כבר יודעת לנגן את זה. זה בייסיק (;
שואל השאלה:
יש לך שירים אחרים במקרה ?
יש לך שירים אחרים במקרה ?
שואל השאלה:
גם את זה אני יודעת. לול
גם את זה אני יודעת. לול
שואל השאלה:
גם את זה אני יודעת לנגן. בכמה סולמות.לול
תיתן רשימת שירים
גם את זה אני יודעת לנגן. בכמה סולמות.לול
תיתן רשימת שירים
שואל השאלה:
נופ
נופ
שואל השאלה:
מייבי. עוד הצעות?
מייבי. עוד הצעות?
שואל השאלה:
כן. אני אשמח לעוד. אני מכירה את רובם
כן. אני אשמח לעוד. אני מכירה את רובם
שואל השאלה:
התייאשת. לול
התייאשת. לול
eleanor rigby הכי טוב שאני יכולה לחשוב עליו
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
^^את זה אני מכירה בערך. אני מיואשת
^^את זה אני מכירה בערך. אני מיואשת
שואל השאלה:
^אני כבר יודעת לנגן את רוב השירים של דיסני (:
^אני כבר יודעת לנגן את רוב השירים של דיסני (:
שואל השאלה:
אתה לא חייב לשלוח קישור
אתה לא חייב לשלוח קישור
אממ אם את אוהבת כל שירי דיסני בעולם נשמעים מדהים בכינור מניסיון
באותו הנושא: