9 תשובות
כן אל תגעי חכי שזה יצא לבד
כן ברור
זה נורמלי אבל אל תנדנדי
כן, אבל עדיף לא לגעת בה.
כן
שואל השאלה:
למה לא לגעת בה??
למה לא לגעת בה??
אנונימית
כן זה נורמלי
וכדאי שלא תגעי כי עדיף שהשן תיפול לבד
וכדאי שלא תגעי כי עדיף שהשן תיפול לבד
כן זה דם מהחניכיים תני לשן ליפול לבד לא לגעת בה יותר מדי.
באותו הנושא: