9 תשובות
כן אל תגעי חכי שזה יצא לבד
זה נורמלי אבל אל תנדנדי
כן, אבל עדיף לא לגעת בה.
שואל השאלה:
למה לא לגעת בה??
אנונימית
כן זה נורמלי
וכדאי שלא תגעי כי עדיף שהשן תיפול לבד
כן זה דם מהחניכיים תני לשן ליפול לבד לא לגעת בה יותר מדי.