20 תשובות
לא
לדעתי לא
לשים את עצמך תמיד אחרון או לשים את עצמך תמיד ראשון זה לא בריא. צריך למצוא את האיזון בין שניהם
לא, תהיה בין שווים.
שואל השאלה:
איך מוצאים איזון?
איך מוצאים איזון?
אנונימית
^
כמו שאמרתי עדיף להסתכל על עצמך כשווה לאחרים.
לפני שהאדם החולה עוזר לאדם אחר, הוא יצטרך להיות במצב תקין מבחינה בריאותית.
כמו שאמרתי עדיף להסתכל על עצמך כשווה לאחרים.
לפני שהאדם החולה עוזר לאדם אחר, הוא יצטרך להיות במצב תקין מבחינה בריאותית.
שואל השאלה:
אחותי הגדולה התקשרה לפני שעתיים שאני אבוא לבריכה עכשיו (כאילו בארבע) להיות עם הילדים
ואני מרגישה ממש רע עם כאבים בכל הגוף + מבחן ענק מחר.
לקחתי כדור אני אצא עכשיו וזהו מקסימום מחר אני אהיה חולה במבחן במקרה הכי גרוע
אחותי הגדולה התקשרה לפני שעתיים שאני אבוא לבריכה עכשיו (כאילו בארבע) להיות עם הילדים
ואני מרגישה ממש רע עם כאבים בכל הגוף + מבחן ענק מחר.
לקחתי כדור אני אצא עכשיו וזהו מקסימום מחר אני אהיה חולה במבחן במקרה הכי גרוע
אנונימית
^
בניגוד אליך היא רק רוצה ומעדיפה להיות איתך בבריכה, לך יש כאבים פיזיים ומטלות להשלים.
תהיי הוגנת עם עצמך, כמו שזה לא מוסרי לפגוע באדם אחר זה לא מוסרי לפגוע בעצמך.
בניגוד אליך היא רק רוצה ומעדיפה להיות איתך בבריכה, לך יש כאבים פיזיים ומטלות להשלים.
תהיי הוגנת עם עצמך, כמו שזה לא מוסרי לפגוע באדם אחר זה לא מוסרי לפגוע בעצמך.
שואל השאלה:
אבל אני יכולה לקחת כדור ולהרגיש טוב יותר לא?
זה גם לא שאני כל היום לומדת
אבל אני יכולה לקחת כדור ולהרגיש טוב יותר לא?
זה גם לא שאני כל היום לומדת
אנונימית
^
זו בחירתך, תבחרי באופן שיהיה הוגן לך ולאחותך.
אני חושב שכל בחירה תהיה תקינה כי אין השלכות לכך שלא תלכי לבריכה.
זו בחירתך, תבחרי באופן שיהיה הוגן לך ולאחותך.
אני חושב שכל בחירה תהיה תקינה כי אין השלכות לכך שלא תלכי לבריכה.
כשקוראים לך אגואיסטית זאת מחמאה. תיהי אגואיסטית את תמיד צריכה להיות ראשונה בסדר העדיפויות שלך.
לא תמיד
אני יש מצבים שגן
אני יש מצבים שגן
שואל השאלה:
^^^ הלכתי לבריכה ועד עכשיו הייתי בתוך המים
^^^ הלכתי לבריכה ועד עכשיו הייתי בתוך המים
אנונימית
אני חושבת שאם את לא תטפלי בעצמך, בסופו של דבר את תקרסי ולא תוכלי לעזור לאף אחד אחר
שואל השאלה:
לא אני מטפלת בעצמי לפעמים
אוף אבל עכשיו אני מרגישה זוועה וגם עצובה ואני לא מבינה למה
כואב לי ממש הגרון
לא אני מטפלת בעצמי לפעמים
אוף אבל עכשיו אני מרגישה זוועה וגם עצובה ואני לא מבינה למה
כואב לי ממש הגרון
אנונימית
את יודעת, גם אני הרגשתי זוועה היום, וכן נתתי לעצמי לנוח אפילו שהיו דברים שהייתי צריכה לעשות היום.
האם זה אנוכי קצת? כן.
אבל האם הייתי צריכה את זה מאוד? גם כן.
זה עניין של הסתכלות אבל הפואנטה שלי היא, שהרגשתי גרוע כבר ימים ולפעמים צריך גם לדעת להיות אגואיסט.
האם זה אנוכי קצת? כן.
אבל האם הייתי צריכה את זה מאוד? גם כן.
זה עניין של הסתכלות אבל הפואנטה שלי היא, שהרגשתי גרוע כבר ימים ולפעמים צריך גם לדעת להיות אגואיסט.
שואל השאלה:
אולי אחותי כזאת שהיא מצפה שאני תמיד אעשה בייביסיטר לאחיינים שלי?
כאילו מה אם לא הייתי בבית?
אף אחד מהקטנים לא היה יכול להיכנס לבריכה
אולי אחותי כזאת שהיא מצפה שאני תמיד אעשה בייביסיטר לאחיינים שלי?
כאילו מה אם לא הייתי בבית?
אף אחד מהקטנים לא היה יכול להיכנס לבריכה
אנונימית
^
מותר לך לסרב לציפיות שלה
מותר לך לסרב לציפיות שלה
לא. הבעיה היא כשאת.ה תמיד שם.ה את עצמך במקום הראשון. צניעות חשובה, אבל והיא כן צריכה לבוא על חשבונך מדי פעם, אבל גם את.ה חשוב.ה!
תעשה מה שאתה מצפה מאחרים לעשות.
באותו הנושא: