3 תשובות
כןאב בקטנה
עובר תוך שבועיים
עובר תוך שבועיים
כן בטעות קרה לי והייתי צריך להוציא את הסיכה
לא כאב בכלל הכל טוב
לא כאב בכלל הכל טוב
בטעות הידקתי את האצבע של חברה שלי
לפי מה שהיא אומרת זה כןאב מוות
לפי מה שהיא אומרת זה כןאב מוות
באותו הנושא: