3 תשובות
כןאב בקטנה
עובר תוך שבועיים
כן בטעות קרה לי והייתי צריך להוציא את הסיכה
לא כאב בכלל הכל טוב
בטעות הידקתי את האצבע של חברה שלי
לפי מה שהיא אומרת זה כןאב מוות