2 תשובות
לא לכולם יש חיסכון
זה משהו שההורים בוחרים אם לפתוח
שואל השאלה:
יש לי חיסכון
דיברתי עם פקידה מהבנק והיא אמרה לי למלא את הטפסים באינטרנט מילאתי שלחתי ואז שלחו לי הודעה שמשהו לא היה נכון או שלא מילאתי את כל הדברים שצריך ובדקתי שוב וראיתי שמילאתי הכל ואז שוב פעם התקשרתי ואמרו לי את אותו הדבר הסברתי את המצב והם אמרו שכנראה שכחתי מספר מסויים או אות ולתקן אז עשיתי את זה ואני מחכה לתשובה אבל לא החזירו לי עדיין שום תשובה ורציתי לדעת אם יש מישהו שעשה את זה באינטרנט ולא דרך הבנק ויכול לעזור לי אז אני אשמח
אנונימית