2 תשובות
בהלוך אולי. אני תמיד טסתי מישראל עם בקבוק מים בתיק ולא עשו לי כלום, לא כל כך מקפידים בארץ.
בחזור בוודאות יקחו כי בחו"ל כן מקפידים.
בהלוך יש מצב