2 תשובות
בהלוך אולי. אני תמיד טסתי מישראל עם בקבוק מים בתיק ולא עשו לי כלום, לא כל כך מקפידים בארץ.
בחזור בוודאות יקחו כי בחו"ל כן מקפידים.
בחזור בוודאות יקחו כי בחו"ל כן מקפידים.
בהלוך יש מצב
באותו הנושא: