6 תשובות
אין לי קראש מאז כיתה ח
רק סיימתי ט לא משנה
רק סיימתי ט לא משנה
ללכת לבית ספר כן לראות קראש לא
הלוואי לא היה צריך שיעורים רק לראות אותו
כןן כנל רק ששנה הבאה הקראש שלי כבר לא יהיה בבית ספר שלי אין לי טעם לבוא :(
באותו הנושא: