8 תשובות
רק 5???
הייתי מביאה 10
תקשיבי בתור אחת שהולכת הרבה לטיולים לא מסתכלים לאף אחד על הצלחת ואם מסתכלים זה כדי לבקש קצת מהחטיף
אל תשימי על מה שאחרים אומרים לך
אם זה שלושה ימים אז בטוח כולם יביאו יותר מ-5
הכל טוב
כי אולי את אוכלת הרבה?
תביאי כמה שאת רוצה אבל אם את רוצה להפחית בכמות תקחי פחות
אנונימי
אני פעם הבאתי 3 חטיפים למחנה של 3 ימים כי חשבתי שאם אני אביא יותר יגידו לי את אוכל הרבה ובסוף שאלו אותי למה הבאתי כל כך קצת חטיפים
אנשים שיגידו לך את זה אלה אנשים משועממים שאין להם דברים יותר טובים לעשות
אנונימית
תקשיבי אני גם ככה תביאי מה יקרה מקסימום לא תאכלי איד
ושתדעי שאני הבטתי 8 לטיול של יומיים אז הכל בסדר
את יכולה גם לעשןת סקר בווצאפ של כמה חטיפים אתם מביאים
תשימי פס על כולם תביאי כמה חטיפים שבא לך אבל אף לא באמת יסתכל לך עם כבר יבקשו ממך