11 תשובות
הכל יפה אבל תלוי בבן אדם רצח
לדעתי לכל אחת מתאים שיער שונה ,זה לפי הפנים ומה יותר מתאים לכל אחת
חברות אין על תלתלים
כל אחת עם השיער הטבעי שלה הכי יפה
לדעתי גלי.
ואז חלק.
ויש בנות שמהמם עלייהן מתולתל
ואז חלק.
ויש בנות שמהמם עלייהן מתולתל
מתולתל פשןט קשה
תלוי בפנים
מתולתל
גלי הכי טוב
לכל אחת יפה מה שמתאים לה אבל לי יש שיער גלי ואני מתה על זה
בכללי אני יותר אוהבת תלתלים אבל על עצמי אני מעדיפה חלק, אני מניחה שזה פשוט תלוי בפרצוף יש כאלה שיותר מתאים להם חלק ויש כאלה שיותר יפה להם מתולתל
באותו הנושא: