84 תשובות
מומו
טופ
אירו חד משמעית
סוקה כפרה עליו חתיכון דפוק
אזולה.
אה אופס קראתי מי הכי שווה><
אה אופס קראתי מי הכי שווה><
סוקהה
כולם מטורפים, הייתי הולך על זוקו או אירו אבל גם טופ וסוקה מעולים
שואל השאלה:
סוקה זה קראש ילדות והוא דמות מטורפת והסדרה בלעדיו זה לא אותו דבר
סוקה זה קראש ילדות והוא דמות מטורפת והסדרה בלעדיו זה לא אותו דבר
אנונימית
שואל השאלה:
צוקו חד משמעית בטופ שלי
חחח גם טופ
צוקו חד משמעית בטופ שלי
חחח גם טופ
אנונימית
אירו
הוא מכין תה מצויין
הוא מכין תה מצויין
איך אפשר ליצור דמות חתיכית (איך אומרים את זה?) ככ???
(סוקה כע?)
(סוקה כע?)
זוקו חמוד של אבא
דוד אירו, מהסיבות הבאות:
תה מצוין
עצות מצוינות
מלווה את צוקו כמו שכל נער או נערה צריכים ליווי כזה
כשף אש עוצמתי
הסצנה שהוא מדגים בה איך הוא קיבל את הכינוי דרקון המערב
הסמל לחוכמה באוואטר
אוהב לאכול
ולמה לא בעצם
תה מצוין
עצות מצוינות
מלווה את צוקו כמו שכל נער או נערה צריכים ליווי כזה
כשף אש עוצמתי
הסצנה שהוא מדגים בה איך הוא קיבל את הכינוי דרקון המערב
הסמל לחוכמה באוואטר
אוהב לאכול
ולמה לא בעצם
סוקה חתיך רצח, ואחד השחורים היחידים בסדרה וגם קטרה אבל את אנג אני הכי אוהב, יש לו אופי מושלם, עצוב שאין ילדים בני 12 כאלה חכמים וחמודים כמו אנג וטוף, שדרך אגב הכי קטנים בחבורה אבל הכי חזקים (אי אפשר לדעת בוודאות שצוקו וקטרה יותר חזקים מטוף)
שואל השאלה:
אני ממש צריכה שדוד אירו יכין לי תה
אני ממש צריכה שדוד אירו יכין לי תה
אנונימית
קודם אנג
אחר כך קטרה
סוקה
טופ
צוקו
אירו
אזולה
אחר כך קטרה
סוקה
טופ
צוקו
אירו
אזולה
צוקו החתיך
קטרה, צוקו, אפה (אני מאוהבת באפה קשות).
וכמובן, אירו...
יש כלכך הרבה סיבות למה אירו הוא הדמות הכי טובה באווטאר, והוא מהדמויות המעטות שהיו בשני הסדרות השונות של אווטאר, ויש שמועות שהוא יהיה גם בסדרה השלישית של אווטאר (שבתקווה תצא כבר מתישהו ולא ימשיכו לתכנן אותה במשך עשור)
וכמובן, אירו...
יש כלכך הרבה סיבות למה אירו הוא הדמות הכי טובה באווטאר, והוא מהדמויות המעטות שהיו בשני הסדרות השונות של אווטאר, ויש שמועות שהוא יהיה גם בסדרה השלישית של אווטאר (שבתקווה תצא כבר מתישהו ולא ימשיכו לתכנן אותה במשך עשור)
וסוקה
סוקה
שואל השאלה:
מישהו פה ממש לא אוהב את סוקה שנותן מינוס לכל אחד שרשום אותו מהה איך אפשר לא לאהוב את סוקה זה שפוי??
מישהו פה ממש לא אוהב את סוקה שנותן מינוס לכל אחד שרשום אותו מהה איך אפשר לא לאהוב את סוקה זה שפוי??
אנונימית
מוכר הכרובים המסכן
שואל השאלה:
אני מתה תמיד הרסו לו שהייתי קטנה ריחמתי עליו חחח^
אני מתה תמיד הרסו לו שהייתי קטנה ריחמתי עליו חחח^
אנונימית
צוקו
אירו
תחשבו מה קורה לנו במוח, אלה שלא צופים באווטאר, כשאנחנו רואים את כל השמות האלה בבת אחת! קצת התחשבות חברים(;
^פשוט קשה לנו לדמיין מה עובר במוח של אנשים בלי ילדות...
אני מנסה להבין מה קרה לך במוח שעוד לא ראית את זה^^
שואל השאלה:
דחוף ללכת לראות אווטאר פיזית הסדרה הכי טובה שקיימת
דחוף ללכת לראות אווטאר פיזית הסדרה הכי טובה שקיימת
אנונימית
המלך בומי המלך
אנג
דוד אירו
צוקו סוקה תופ ואנג
צוקו וסוקה הם האהובים עליי
קשה לי להחליט מי אני אוהבת יותר אבל נראלי שצוקו
קשה לי להחליט מי אני אוהבת יותר אבל נראלי שצוקו
סוקה וקטרה (כשהיא עצבנית זה וואו)
יואו וטופ והדוד של צוקו (אירו משהו כזה נראלי זה השם?) הכי מצחיקים שם
אירוו וצוקו ואזולה
^^זה דוד שלו
כן התבלבלתי תודה
צוקו ואירו
צוקו ואירו חחח
אני לא יכול לבחור, זאת הסדרה האהובה עליי ובכל דמות שם הושקעה כל כך הרבה מחשבה
טופ
אני חולה עליהה
אני חולה עליהה
אפה הוא מביא אותם לכל מקום בלעדיו הם כלום
אוקיי ככה
הכי משמעןתית וחכמה - דוד אירו
עברה את התהליך הכי טוב - צוקו
הכי מצחיקה - טוף וסוקה
הכי התחברתי אליה בתור ילדה - קטרה
אמרתי את שלי תודה
הכי משמעןתית וחכמה - דוד אירו
עברה את התהליך הכי טוב - צוקו
הכי מצחיקה - טוף וסוקה
הכי התחברתי אליה בתור ילדה - קטרה
אמרתי את שלי תודה
זה ממש מוזר אין פה אף אחד שאוהב רק את אנג חחח
אי אפשר להתמקד רק בדמות הראשית זה מרגיש כאילו כולם הדמות הראשית^
^חחח נכון
זוקו
אנג
ואירו
קשהה אבל אירו:)
צוקו
קודם כל זו הסדרה הכי טובה שאי פעם יצאה. כל הילדות שלי מבוססת עליה
הדמות הכי טובה (חוץ מאנג כמובן כי באמת מושלם) זה צוקו כמובן! במהלך הסדרה הוא עובר דרך ממש יפה ומשמעותית
הדמות הכי טובה (חוץ מאנג כמובן כי באמת מושלם) זה צוקו כמובן! במהלך הסדרה הוא עובר דרך ממש יפה ומשמעותית
סוקה:))
צוקו או טופ
אבל הדמות האהובה עליי היא קטרה
אבל הדמות האהובה עליי היא קטרה
צוקו
צוקו דא
^חחח מסכימה,רק צוקו!!
סוקה
סבסב לא יודעת מה איתכם אבל שכחו ממנה :(
אנונימית
זוקו/אירו/סוקה כולם הכי טובים שיש
הלוואי והיה לי דוד כמו אירו
אירו!
רוקו חד משמעית
אווטאר זאת חד משמעית ה-סדרהה באמת גדלתי עליה ועד היום אני שרופה עליה
הדמות הכי טובה לדעתי זאת דוד אירו או אולי אפה
הדמות הכי טובה לדעתי זאת דוד אירו או אולי אפה
מה טוב ברוקו?
הוא הביא את העולם מהמצב הכי טוב למצב הכי גרוע
הוא הביא את העולם מהמצב הכי טוב למצב הכי גרוע
אנונימי
טופ
הנזיר ג'אצו
אנונימי
טאי לי
אנונימי
אווטאר קורוק
כמה שהוא סבל במלחמה אם הרוחות ולא סיפר על זה לאף אחד
כמה שהוא סבל במלחמה אם הרוחות ולא סיפר על זה לאף אחד
אנונימי
טוף!
מומו
אצלי האלה שאני באמת מתחברת זה
1.טופ
2.צוקו
3.קטרה
1.טופ
2.צוקו
3.קטרה
אני מאוד אוהבת את אירו
די מתחברת לדמות של צוקו
אפה חמוד מדי :)))
די מתחברת לדמות של צוקו
אפה חמוד מדי :)))
כלכך צוקו
אירו. הכי מצחיק- סוקה קלל
טופ ברור
סוקה3>>>
שליט האש אוזאי
אדמירל צאו
סוקי
אף אחד לא כתב אנג?
אדמירל צאו
סוקי
אף אחד לא כתב אנג?
שואל השאלה:
כיף שלאנשים פה יש ילדות וראו אווטאר גאה בכם
כיף שלאנשים פה יש ילדות וראו אווטאר גאה בכם
אנונימית
מי לא ראה אווטאר? זה סדרה חובה לכל ילד במדינת ישראל ובעולם. מאסטרפיס
נכון^