5 תשובות
שואל השאלה:
זה פחות כואב לי מלהרים אבל זה עדיין כואב כי אני לא יכול פשוט להניח את הראש כי זה מקל על המשקל
אנונימי
תוריד את הראש
כל העניין הוא בשרירי הגוף לא בצוואר
תוריד את הראש (כאילו תסתכל על הריצפה) וככה זה לא יכאב לך
תוריד את הראש אתה לא צריך להרגיש את הצוואר
אל תעשי פלאנק