התחברות
הרשמה
אין לי חברות כל כך יש לי שתיים קרובות וזהו זה רע או שזה נורמלי בעניכם?
11 ביולי 2023, 03:56
חברה הכי טובה
ידידות
2 תשובות
עדיף שתיים מאשר מאה מזויפים
נ
נשואה באושר❤❤❤
כל עוד יש לך חברות אני מניח שזה בסדר
מ
מגניב מגניבובסקי
באותו הנושא:
זה בסדר שיש לי רק שתי חברות קרובות וזהו?
זה נורמלי שיש לי חמישה חברים קרובים וזהו?
זה נורמלי שאני בת 12 והחברה הכי טובה שלי בקרוב בת 18?
בנות, נורמלי לתת נשיקה בפה קטנה כזאת מדי פעם לחברות ממש קרובות שלכן?
אבא של חברה קרובה שלי נפטר וזה גרם לי לחשוב...
זה נורמלי להתחרפן/לצעוק/לבכות בגלל שנגמר לך הסוללה בטלפון ואין לך אין להטעין בשעות הקרובות?
חברה הוציאה אותי מהקלוז בלי סיבה ולפני זה היינו חברות דיי קרובות וזה מוזר טיפה
זה נורמלי להגיב למישהי על תמונה למרות שאני לא קרובה אליה אבל מכירה אותה מאיזה מסגרת?
בקרוב יש להמון חברות שלי יום הולדת ואין לי רעיון למתנות (חברות קרובות) רעיונות למתנה?
זה נורמלי שאין תורים להוציא תעודת זהות בשנתיים הקרובות?
שתיים בחזקת שתיים זה שתיים כפול שתיים או שתיים ועוד שתיים?