3 תשובות
רופאים
מנתחים אולי?
^לא יודעת מאיפה אתם מביאים את המידע הזה.
לצערי רופאים בישראל מרווחים במקסימום 18,000 שקל בלי מע"מ.
והשכר המינימלי (לרופא מחלקה מתחיל) מקבל 6,000 בחודש.

אין פלא שהרופאים עושים שביתות כל הזמן ומוחאים.