יש כמה פריטים בעדיקה שממש באלי ואני לא יודעת באיזה מידה לקחת אבל אין לי מתי ללכת לחנות למדןד וגם לא בטוח שיהיה בחנות
את כל הדגמים ובכל המידות
השאלה אם הגיוני להזמין במשלוח 4 בגדים אבל כל בגד ב2-3 מידות כדי למדוד הכל בבית ואז להחזיר מה שלא מתאים ולשמור רק 4 מתוך 10-12 פריטים בהזמנה זה סבבה או לא מקובל?