2 תשובות
לא ממש אוהבת אותו אבל יש דברים שאפשר לאהוב בו, מבינה למה יש אנשים שאוהבים אותו
כי הוא דמות מורכבת שאפשר להזדהות איתה. הוא לא מושלם, כמו שאף אחד לא מושלם. בכולנו יש צדדים מכוערים, אף אחד לא חף.
ולאכלס, כך מגלים בהמשך, יש לב זהב, והוא רופא נהדר, למרות הכל, ושוב, לא שזה סותר.
בנוסף, התהליך שהוא עובר עם עצמו, עם החברים שלו, ועם אבא שלו - זה משהו שאני הצלחתי מאד להזדהות איתו, וחשף רבדים. הרשעות והיהירות שלו זה באופי. כן, לפעמים הוא לא שולט בהתנהגות שלו, לפעמים הוא מתנהג חרא. וזו הסיבה שאפשר להתחבר אליו. הוא בנאדם, לא איזו דמות מאגדה קסומה. אלכס גם מאד מסור, שזו תכונה יפהפייה בעיניי. לדוגמה החברות שלו עם מרדית' שהתהדקה במשך השנים - איך הוא היה שם בשבילה ברגעים הכי קשים, לא משנה מה. מה שכן, אני מסכים עם זה שהבריחה שלו מ-ג'ו זה לא הגיע לה. וזה פרק שאני באמת לא אוהב.. מכמה סיבות. אבל אלה החיים. וכמאמר המשוררת קרן פלס אם אלה החיים - נחיה, ונאהב.