6 תשובות
אם לא חושבים על אלימות, אז gtav, halo infinite, mass effect 2, או שפשוט תקנו gamepass
שואל השאלה:
ממש לא פשוט כמעט כל משחק לא אלים לגמרי משעמם יש משחקים ברמת אלימות פחות גבוהה שהיא יותר לגיטימית
ממש לא פשוט כמעט כל משחק לא אלים לגמרי משעמם יש משחקים ברמת אלימות פחות גבוהה שהיא יותר לגיטימית
כל משחק כיום אלים, צריכים להתמודד עם זה
שואל השאלה:
משהו אולי פחות אלים כאילו זה בסדר אבל פורטנייט לדעתי קצת מוגזם
משהו אולי פחות אלים כאילו זה בסדר אבל פורטנייט לדעתי קצת מוגזם
פורטנייט
בסדר נו לכי/לך לmetacritic.com כדי למצוא את המשחקים הכי טובים באקסבוקס לפי הדירוג שלהם
באותו הנושא: