6 תשובות
אם לא חושבים על אלימות, אז gtav, halo infinite, mass effect 2, או שפשוט תקנו gamepass
שואל השאלה:
ממש לא פשוט כמעט כל משחק לא אלים לגמרי משעמם יש משחקים ברמת אלימות פחות גבוהה שהיא יותר לגיטימית
כל משחק כיום אלים, צריכים להתמודד עם זה
שואל השאלה:
משהו אולי פחות אלים כאילו זה בסדר אבל פורטנייט לדעתי קצת מוגזם
פורטנייט
בסדר נו לכי/לך לmetacritic.com כדי למצוא את המשחקים הכי טובים באקסבוקס לפי הדירוג שלהם